HUBFORUM Paris

Zendesk

Description

At Zendesk, we believe that every great customer relationship stems from a conversation. So we built a customer service software company that designs solutions to foster better customer relationships. From large enterprises to startups, powerful, innovative customer experiences should be within reach for every company, no matter the size, industry or ambition. Zendesk serves more than 160,000 customers across a multitude of industries in over 30 languages. The company is headquartered in San Francisco, and operates offices worldwide.

Livres blancs / Études

Le tournant digital : comment moyennes et grandes entreprises peuvent renforcer leur expérience client en 2021
Télécharger
Guide sur l'agilité : se démarquer grâce à l'expérience client en tant que grande entreprise
Télécharger

Vidéos

Qui est Zendesk ?
Zendesk en 3 mots

Business cases

Decathlon : à fond la forme sur l’Expérience Client pour maintenir la satisfaction
En savoir plus
Omnicanal et agile : les clés de voûte du service client de SALTO
En savoir plus
CPMS prend soin de son expérience client avec Zendesk
En savoir plus

They will present

Discover sessions by this exhibitor.